28 Ağustos 2011 Pazar

Bugün ya da "Kendimi Gereksiz Hissediyorum Sendromu"

Herkes nereye gitti?
Sabah 6'da yattım, bu haftanın rutini olarak. 12 gibi annem uyandırmak niyetiyle yanıma gelinceye kadar çok acı verici bir rüya gördüm. Dün de benzerini görmüştüm. Hiç iyiye işaret değil.
Uyandım, başım korkunç ağrıyordu. Annemin fısıltıyla söylediği şeyler bile kilise çanı gibi beynimin içinde çınlayıp çınlayıp duruyor, farklı açılardan akisler yaratıyordu. Çok sinir bozucu. Kalktım yataktan evet kalkmayı başarabildim, gittim elimi yüzümü yıkadım zar zor. sonra kahvaltı adına hiçbir şey yapmayarak sadece teyzemin İspanya'dan getirdiği kocaman kupadan bir çay içebildim. Corasprin denilen orospu çocuğu şeyi de annem tepeme diktirtti bu arada.
Elime cep telefonumu aldım. A harfinden başlayarak tüm isimleri taradım. "bu şurda, evet onunla daha dün konuştuk şehirdışına çıkmış, şu çalışıyor bugün, şu karşıda ama bir arayayım -aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor-, dur bi de şunu arayayım -hastaymış-... Böyle böyle tekrar A'ya geri döndüm.
Abi, herkes nereye gitti ya.
Gelin birer kadeh bira içelim, lütfen.
Tamam, ramazan diye içmiyor olabilirsin; ona da varım, kahve içeriz.
Ama gelin yani, ne olacak ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdık da ne oldu?!

İzleyiciler

Powered By Blogger